الجمعة، 4 ديسمبر 2015

خاص لمستخدمي LENOVO A6000 الرجوع إلى السوفت Kitkat 4.4.4

خاص لمستخدمي LENOVO A6000

Downgrade to Kitkat 4.4.4



كتير مننا لما نزل التحديث الجديد  Lollipop 
حصلت معاه مشاكل في الموبايل ..
من تقل وتهنيج وسخونة في الموبايل ..
بالإضافة إلى مشكلة الفيس بوك إللي مش عاوز يتحمل .. 
ومشاكل تانية كتير ...

وكلنا عاوزين نرجع تاني لإصدار Kitkat 4.4.4

الطريقة سهلة جدًّا 

كل إللي علينا نعمله إننا نحمل الملفات إللي موجودة في اللينك ده كلها 


ونحمل البرامج الموجودة فيه كلها 

ولازم يكون الموبايل مشحون كويس ... أكثر من 50% في البطارية

الكابل المستخدم في التوصيل ما بين الكمبيوتر والموبايل يكون كفاءته ممتازة
ميكونش بيفصل والشغل ده 

واتبع الخطوات الموضحة في الشرح الفيديو


أتمنى يكون الموضوع سهل وبسيط 


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

35 التعليقات :

  1. لو سمحت انا عمل روت بعد لما حدثت النظام ل ٥.٠.٢ وحبب اني اشيل الروت لو انا نزل الفلش ده الروت هيتشال واعملو تحديث عادي تاني صح ولا الفلش ده مش اصلي اتمنا الرد وممكن الفيس بوك بتاع حضرتك

    ردحذف
  2. لو سمحت رجعت الموبايل للكيت كات تاني وشغال زي الفل بس اللي انا ملاحظه ان الواي فاي الاقيه فصل لوحده واعمله اعاده اتصال تاني ياتريةده من ايه

    ردحذف
  3. لو سمحت ممكن الفيس او تليفون حضرتك عشان عندي مشكله في موبايلي a6000 وعايز اسال حضرتك فيها

    ردحذف
  4. رابط الروم الكيت كات مش شغال ممكن حد يفيدنى انا حملت كل حاجه بس فاضل الاصدار الكيت كات

    ردحذف
  5. عاوز اغير روم لينوفو a7000ممكن شرح ليه

    ردحذف
  6. عندى مشكله حديثه
    كل ما اصور بالكاميرا واحاول افتحها من الايقونه السفليه من نفس صفحة الكاميرا ميجليش الصوره الى انا مصورها يجيلى صوره قديمه وانا اقلب لحد ما الاقى الى انا صورتها

    ردحذف
    الردود
    1. نفس المشكله عندي ومش لاقي لها حل

      حذف
    2. غير لغة الموبيل للانجليزى

      حذف
    3. اضبط تاريخ الهاتف

      حذف
    4. طيب ايه البرامج ال3 التانين دول مطلوبين بس مش بيتسطبوا

      حذف
  7. طب هو انا انا بنقل اي ملف من الملفات الي انا حملتها علي الموبيل ولا كل الشفل من علي الكمبيوتر

    ردحذف
  8. طل الناس اللي جربت هل واجهتم مشاكل في الشبكة او اي حاجه بعد الداونجراد

    ردحذف
  9. الداكرة الخارجية عندما الدخلة ياتينا شاشة سودا كيف الحل

    ردحذف
  10. يا اخى ربنا يطول عمرك انا كنت اتخنقت من الموبايل دة وكنت هبيعة بس دلوقتى 100%

    ردحذف
  11. مشكلتي هي عند حذف الصور بعد يومين اجدها رجعت تاني بدي طريقة للحذف نهائي

    ردحذف
  12. مشكلتي هي عند حذف الصور بعد يومين اجدها رجعت تاني بدي طريقة للحذف نهائي

    ردحذف
  13. انا مش عارف اجيب البرنامج منين الروابط مش شغاله

    ردحذف
  14. السلام عليكم
    عندي مشكلة صارت لي على جهاز lenovo a6000 وهي ان الجهاز كان ثقيل ودخلت على الهاتف ووجدت تحديث جديد وقمت بتحديث الجهاز تحديث سليم وعند انتهاء التحديث طلب مني اعادة التشغيل وتم اعادة التشغيل ولكن للاسف يشتغل ويتم اظهار علامة lenovo فقط ويعيد التشغيل كل شوي على العلامة حتى يتم تسخين الجهاز وتنفذ البطاريه .
    ارجوا الحل

    ردحذف
  15. انا عندي مشكلة لخبطة في الرقم بعد التسجل على الهاتف او الخط وكمان ممكن الاقي الرقم ناقص اخر رقم مش عارف ايه الحل

    ردحذف
  16. عندي مشكلة صارت لي على جهاز lenovo a6000 fdapk
    بيشحن 15 في المائه وينزل الي صفر وهو علي الشاحن

    ردحذف
  17. لو سمحت كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو طريقة لحل المشكله

    ردحذف
  18. لو سمحت كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو طريقة لحل المشكله

    ردحذف
  19. لو سمحت أنا تليفونى لينوفو A6000 وعندى مشكله كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو المساعده في حل هذه المشكلة

    ردحذف
  20. لو سمحت أنا تليفونى لينوفو A6000 وعندى مشكله كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو المساعده في حل هذه المشكلة

    ردحذف
  21. لو سمحت أنا تليفونى لينوفو A6000 وعندى مشكله كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو المساعده في حل هذه المشكلة

    ردحذف
  22. لو سمحت أنا تليفونى لينوفو A6000 وعندى مشكله كل لما اسجل اسماء على الشريحة باالعربى واقفل التليفون بيمسح الرقم ونص الاسم ارجو المساعده في حل هذه المشكلة

    ردحذف
  23. طيب لو سمحت عندي مشكله في نفس الجهاز
    لما بنزل برنامج وبيتثبت مش بلاقيه ارجو الحل

    ردحذف
  24. انا لدي لينوڤو A6000 عندي مشكله كل ما افتح برنامج بيجيب شاشه سوده وبيغيب لما يفتح ارجو حل المشكله

    ردحذف
  25. البرامج اللي حضرتك قولت عليها مش بتنزل من الموقع

    ردحذف
  26. البرامج اللي حضرتك قولت عليها مش بتنزل من الموقع

    ردحذف
  27. البرامج اللي حضرتك قولت عليها مش عايزه تنزل من الموقع

    ردحذف
  28. مرحبا. انا عندي قطعة اني كاست مش قابل تشبك على تلفوني لانه ما في تتطبيق يعكس شاشه على تلفزيون من اصل الجهاز تلفون لينوفو A6000

    ردحذف